Dobry Start 2021

Dodane przez dyrekcja - pon., 05/07/2021 - 11:01

Kategoria

Dobry Start 2021

ZMIANY W PRZYZNAWANIU ŚWIADCZENIA „DOBRY START”

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie informuje, że nie prowadzi obsługi programu „Dobry start”.

Wnioski od dnia 1 lipca 2021 r. przyjmuje wyłącznie Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

Wnioski można składać tylko w formie elektronicznej do dnia 30 listopada 2021 r. przez:

  • portal informacyjno-usługowy Emp@tia
  • bankowość elektroniczną
  • portal PUE ZUS.

Świadczenie z programu „Dobry start” przyznawane jest raz w roku z tytułu rozpoczęcia roku szkolnego. Przysługuje na dziecko: rodzicom, opiekunom faktycznym, opiekunom prawnym, rodzinom zastępczym, osobom prowadzącym rodzinne domy dziecka, dyrektorom placówek opiekuńczo-wychowawczych, dyrektorom regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych. Prawo do wsparcia mają również osoby usamodzielniane, które opuściły pieczę zastępczą.