Dyrektor PCPR we Wrocławiu zatrudni osobę na stanowisko: pedagog w Zespole ds. pieczy zastępczej

Wersja dla słabowidzących:

Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu zatrudni osobę na stanowisko: pedagog w Zespole ds. pieczy zastępczej

Wymagania:

  1. Ukończone studia wyższe magisterskie na kierunku pedagogika.
  2. Co najmniej 3 –letnie doświadczenie zawodowe w pomocy społecznej/pieczy zastępczej.
  3. Znajomość ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.
  4. Prawo jazdy kat. B.
  5. Własny samochód.

Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys i list motywacyjny.
  2. Kopie dokumentów poświadczających wykształcenie.
  3. Kopie świadectw pracy.
  4. Oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
  5. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
  6. Inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności.

Wymagane dokumenty należy składać na adres:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław
IV piętro, pok. 431

lub adres e – mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko pedagoga"

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (71) 72 21 860
Zastrzega się możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Dokumenty należy składać do dnia 26 maja 2014 r.